sobota, 30 sierpnia 2014

Black&White

"Ludzie chcą usłyszeć wieści złe,
że nie mam co pić,
że spać nie mam gdzie,
że cały ten cholerny świat, cały ten cholerny świat
wali mi się na grzbiet
że góra z górą się nie zejdzie,
że para w parze z nieszczęściem,
(...)
No albo, że najgorsza rzecz,
że nie ma już mnie
że ja i cały mój cholerny świat to już nie teraźniejszy czas

Bo ludzie chcą usłyszeć wieści złe,
no tak to już jest
że nie ma już mnie

Ale JA jestem
szczęście rozpiera mnie
rozpiera mnie
szczęście jestem jestem
szczęście rozpiera mnie
rozpiera mnie
szczęście jestem
szczęście rozpiera mnie
rozpiera mnie....."
(....)
Happysad

Mój ulubiony zespół i jedna z ulubionych piosenek, o niezwykle prawdziwych słowach. Widzę w tym wszystkim jednak dobre zakończenie, mimo przejmującej muzyki, piosenka tchnie nutką optymizmu i zrozumienia dla tego cholernego świata, który jest jednak również piękny. Nie tylko czarno-biały, lub biało-czarny, ale też w wielu gamach szarości. I to właśnie jest najlepsze, nieskończenie wiele możliwości, i wiele snów, o wiele więcej niż możemy spełnić...Cóż, jakaś melancholia mi się tutaj wkradła :)
Buziaki
Pozdrawiam
MM




Jadzia :)



I ja:)








koszulka - cropp     spodnie - mosquito.pl       buty - allegro





koszula, spodnie - "Fuks" Jasionka     buty - allegro




Na koniec, pół żartem pół serio, rada, dla dziewczyn, które lubią malować usta intensywnymi szminkami, ale boją się, że szminka pozostanie na zębach i ich uśmiech nie będzie tak promienny, jak mój:)))
Poniżej zdjęcie prezentujące, jak tego dokonać:)))))  To enjoy :))))




3 komentarze:

  1. Świetna rada na koniec, z humorem,
    też lubię happysad, szacun

    OdpowiedzUsuń
  2. super pomysł z ta szminka i zębami , na pewno spróbuje :)

    OdpowiedzUsuń
  3. za taką muzyką nie przepadam, ale za to Wasze stroje bardzo mi się podobają :)

    OdpowiedzUsuń