wtorek, 9 września 2014

Kształty i kolory

Naukę podstawowych kształtów i kolorów najlepiej zacząć jak najwcześniej. Mój dwulatek już je zna:)
Ma kilka zabawek edukacyjnych, które owej nauce sprzyjają. Zawsze bawię się razem z Nim, wszystko mu tłumaczę, pokazuję i zachęcam. Na razie nie chodzi do przedszkola, więc cały ciężar nauki spoczywa właśnie na mnie.

Dla mnie jest to przyjemność, choć czasem też mam już dość powtarzania po raz setny tego samego, ale na tym polega nauka, i skoro dziecko chce słuchać to świetnie! Specjalnie dla niego wymyśliłam historyjkę o kredkach, i opowiadam mu różne jej modyfikacje bardzo często. Słucha z przyjemnością, i sam też już próbuje opowiadać.
Dzięki znajomości kolorów i kształtów dziecko ma możliwość poznawania swojego otoczenia, ponadto wzbogaca słownictwo i ćwiczy umiejętność obserwacji i analizy tego, co widzi.
Poniżej zdjęcia dwóch zabawek, które moim zdaniem świetnie nadają się do nauki.
Pozdrawiam
MM










3 komentarze:

  1. wchodząc na wasz blog spodziewałem się czegoś lepszego,blog jest bardzo niskiej jakości,musicie się bardziej postarać aby zachęcić do oglądalności.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zabawki jak to zabawki, nic nadzwyczajnego, ale temat nauki dzieci, jak najbardziej ważny.

    OdpowiedzUsuń