czwartek, 17 lipca 2014

Spódniczkowo :)

Co robi mama, kiedy ma wolne od dziecka? Stroi się i maluje hihi :) 
Żart. Zwykle, kiedy mam kilka godzin luzu sprzątam, zapewne jak większość mam. W przerwach między porządkami czytam, to moja prawdziwa pasja. 
Ale o tym jeszcze się przekonacie, gdyż co jakiś czas będę opisywać moje ulubione książki.

Wracając do wolnego czasu niekiedy udaje mi się wyrwać z domu na kilka godzin bez dziecka, rzadko się to zdarza, ale jednak :) Mój Mały pozostaje pod opieką taty lub dziadków, a ja ruszam w świat. Oczywiście te moje wielkie wyprawy są tak na prawdę krótkie, ale każda mama musi czasem "oderwać" się na chwilę od potomstwa, i pobyć z innymi ludźmi. Kiedy ostatnio nadarzyła się taka okazja zrobiłyśmy kilka zdjęć. Niewiele i mało szczegółowych, ale są. Robienie zdjęć nie jest tak łatwe, jak nam się wydawało na początku, ale nie zniechęcamy się. Mamy kilka fajnych pomysłów, które chcemy pokazać i opisać na owym blogu. 
Nasze stroje są kolorowe i wesołe, w kolorach lata. Choć zwykle preferujemy czerń, szarość i biel, to w lecie z kolorami szalejemy :) 
Pozdrawiamy
MM
JW








spódnica - preska24.pl

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz