środa, 9 marca 2016

Paznokcie hybrydowe/hybrydy

Witajcie,
W czerwcu rozpoczęłam swoją przygodę z malowaniem paznokci u kosmetyczki. Nigdy wcześniej tego nie robiłam, więc była to dla mnie pewna ekstrawagancja! Uznałam jednak, że pora oddać swoje paznokcie w czyjeś dobre ręce, bo sama nie przepadam za malowaniem. Dwa razy w życiu miałam tipsy, i były strasznie niepraktyczne. Hybrydy są świetne głównie dlatego, że nakładane są właśnie bezpośrednio na płytkę paznokcia, i wytrzymują od 2 do 4 tygodni. Płaciłam za nie w Łańcucie 35 złotych.
Po 7 miesiącach postanowiłam zrobić sobie od hybryd przerwę i przekonać się, jak po tak długim czasie będą wyglądać moje paznokcie, i tu szok! Spodziewałam się, że będą porysowane, matowe, i co najgorsze żółte! A nie są. Prezentują się całkiem dobrze. Szybko rosną, nie łamią się. Niedługo wracam do hybryd. Są niezastąpione.













Pozdrawiam i polecam.
MM

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz